Přejít k hlavnímu obsahu

Potřebujete s námi něco dořešit?

Máme pro vás návod, jak na to

S námi můžete řešit všechno, co potřebujete. Když něco neuděláme k vaší spokojenosti a budete mít pocit, že jsme pochybili, můžete postup reklamovat, podat na něj stížnost, případně na pomoc povolat E.ON Ombudsmana. Podívejte se, jak správně postupovat.

  1. 1

    Zákaznická linka

    K dispozici každý všední den od 7:00 do 20:00.

  2. 2

    Reklamace

    Pokud se vám nepodaří vyřešit požadavek osobně nebo přes zákaznickou linku, reklamujte ho u nás.

  3. 3

    Stížnost

    Už jste vyzkoušeli zákaznickou linku i reklamaci, ale pořád nejste spokojeni? Pak můžete podat stížnost.

  4. 4

    Ombudsman

    V případě, že nejste spokojeni s řešením v předchozích krocích, můžete kontaktovat Ombudsmana E.ONu.

1
Kontaktujte nás

S jakoukoli záležitostí, kterou s námi potřebujete dořešit, se obracejte na naši Zákaznickou linku. Je vám k dispozici každý všední den od 7:00 do 20:00 a naši kolegové vám rádi pomůžou.

Zavolejte nám zdarma na Zákaznickou linku
800 77 33 22 (pracovní dny 7–20 hod.)
Navštivte nás osobně v našich poradenských centrech

Poradenské centrum Brno
Jakubského náměstí 7
602 00 Brno

 

Poradenské centrum České Budějovice
F. A. Gerstnera 2151/6
370 01 České Budějovice

2
Reklamace

Pokud se vám nepodaří vyřešit svůj požadavek přes Zákaznickou linku nebo osobně v našich poradenských centrech, můžete u nás celou věc reklamovat.

Každý dělá chyby, i nám se to může stát. Umíme to ale přiznat a budeme se snažit to zase napravit.

Abychom vaši reklamaci mohli vyřešit co nejrychleji, připojte k ní prosím údaje z faktury:

  • identifikační údaje (jméno, příjmení, adresa)
  • zákaznické číslo, číslo místa spotřeby nebo kód EAN
  • adresa odběrného místa
  • pokud reklamujete vyúčtování, napište nám i číslo faktury nebo variabilní symbol
  • pokud reklamujete měření, uveďte číslo elektroměru nebo číslo servisní zakázky

Na reklamaci začneme pracovat hned, jak se k nám dostane.
Písemně se k ní vyjádříme nepozději do 15 dnů.

Jak podat reklamaci
Poštou na adresu:
E.ON Česká republika, s.r.o.
Středisko služeb zákazníkům
Poštovní přihrádka 5
656 54 Brno

3
Stížnost

Už jste vyzkoušeli zákaznickou linku i reklamaci, ale pořád nejste spokojeni s naším řešením? Pak můžete podat stížnost. Kolegové, kteří se tímto zabývají, všechno znovu zkontrolují a prověří, jestli jsme postupovali správně.

Jak podat stížnost
Poštou na adresu:
E.ON Česká republika, s.r.o.
Management stížností
Lidická 36
659 44 Brno
  1. Řešení sporů

    Informace pro spotřebitele (fyzické osoby – domácnosti): Pokud mezi námi dojde ke sporu ohledně distribuce elektřiny, můžete v zákonem stanovených případech podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu na Energetický regulační úřad, Masarykovo nám. 5, 586 01 Jihlava.

4
Ombudsman

Ombudsman chrání práva všech našich zákazníků. Pokud už jste vyzkoušeli všechno od zákaznické linky až po podání stížnosti, ale pořád si myslíte, že jsme nepostupovali správně, můžete se obrátit ještě na něj.

Ombudsman vaši záležitost znovu přezkoumá. Podívá se nejen na to, jestli všechno proběhlo podle předpisů, ale taky jestli jsme postupovali v souladu s právy zákazníka.

Jak na to? Předtím, než kontaktujete ombudsmana se ujistěte, že:

  • Máte za sebou standardní způsob řešení, tedy svou stížnost jste řešili podle všech kroků uvedených výše.
  • Vaše stížnost se týká společností E.ON Česká republika, s.r.o., nebo E.ON Distribuce, a.s.
  • Vaše podání není ani nebylo předmětem soudního sporu nebo správního řízení.

 

Jak náš ombudsman pracuje

Ombudsman vám potvrdí, že vaši zprávu přijal. Může ale nějakou dobu trvat, než pro vás bude mít řešení. Každou stížnost totiž osobně přezkoumává ve spolupráci s kolegy na příslušných pracovištích. Jeho úkolem je mimo jiné prověřit všechny dokumenty i údaje v informačních systémech, někdy zkoumá okolnosti přímo na místě, o které ve stížnosti jde.

Jakmile svou práci dokončí, ozve se vám s informacemi k čemu dospěl a proč.

Kontakt na Ombudsmana E.ONu
Korespondenční adresa
Michal Krejčí
E.ON Česká republika s.r.o.
Bozděchova 344/2
150 00 Praha 5

Jsme rádi za všechny vaše podněty a vždycky se jimi zabýváme. Jsou pro nás důležité i proto, že se díky nim můžeme zlepšovat.

Zpět nahoru