Přejít k hlavnímu obsahu

Distribuce24: Portál pro obchodníky i zákazníky

Potřebujete s námi něco vyřešit? Distribuce24 vám usnadní práci.

O portálu

Co vše pomocí portálu vyřešíte?

Dáme vám vědět o každé plánované odstávce

Pokaždé, když ve vašem odběrném místě naplánujeme odstávku, dostanete SMS, e-mail nebo zprávu do datové schránky. Záleží jen na vás, co si vyberete.

Zaregistrujte se a kontaktní údaje, na které vám dáme o odstávce vědět, můžete spravovat přímo v Distribuci24.

Zobrazte si data z měření

V případě, že máte ve svém odběrném místě nainstalovaný přístroj, který umožňuje průběhové měření spotřeby, v Distribuci24 si můžete zobrazit naměřené údaje.

Tato možnost je dostupná pro typy měření A a B, které obvykle využívají velkoodběratelé nebo výrobci elektřiny. Postup pro zobrazení dat najdete v návodu.

Registrace

K registraci do Distribuce24 jsou potřeba tři jednoduché kroky a jedno potvrzení v e-mailu.

Registrace

  • Datum narození, pokud se registrujete jako domácnost
  • IČO v případě, že se registrujete jako firma nebo obchodník
  • EAN vašeho odběrného místa
  • Číslo elektroměru, který se musí nacházet na distribučním území E.ON

 

Přejít k registraci
Máte další otázky? Volejte nebo pište
800 77 33 22

(pracovní dny 7–20 hod.)

Návody k portálu