Přejít k hlavnímu obsahu

Změna charakteru odběru (změna sazby distribuce)

Instalace nových spotřebičů nebo jiná technická změna na odběrném místě

1. K čemu žádost slouží a co pro podání budete potřebovat

Tuto žádost můžete podat, pokud chcete třeba: 

  • změnit distribuční sazbu
  • instalovat spotřebič (například nové tepelné čerpadlo) 
  • nebo udělat jinou technickou změnu na vašem odběrném místě

Pro podání budete potřebovat:

  • vaše údaje a kontakty
  • velikost jističe (1x25 A, 3x20 A aj.) - nápověda pro výběr jističe
  • počet fází (jednofázové, třífázové)
  • druh odběru (rodinný dům, byt, chata aj.)
  • plánované spotřebiče a jejich příkon

2. Podání žádosti

Žádost o změnu na hladině nízkého napětí podáte pomocí následujících PDF formulářů:

Trvalé připojení
Pro domácnosti použijte                PDF formulář D3

Pro podnikatele použijte                PDF formulář D27

Krátkodobé připojení
Pro domácnosti použijte                PDF formulář D33

Pro podnikatele použijte                PDF formulář D32

Žádost o změnu na hladině vysokého nebo velmi vysokého napětí podáte pomocí následujícího PDF formuláře:

Pro trvalé připojení použijte           PDF formulář D30

Pro krátkodobé připojení použijte PDF formulář D34

Žádost můžete podat:

  • e-mailem na info@eon.cz (přiložte situační plánek, pokud se nejedná o stávající odběr)
  • poštou na
    E.ON Česká republika, s.r.o.
    Středisko služeb zákazníkům
    Poštovní přihrádka 54
    656 54  Brno
  • osobně v jednom z poradenských center

3. Co se bude dít po podání žádosti

Uzavření smlouvy o připojení

do 30 dnů

Na základě vaší žádosti uděláme posouzení a u žádosti týkající se nízkého napětí vám nejpozději do 30 dnů pošleme návrh Smlouvy o připojení poštou.

do 60 dnů

U žádosti týkající se vysokého nebo velmi vysokého napětí vám návrh smlouvy zašleme nejpozději do 60 dnů.

Jeden ze dvou obdržených výtisků návrhu smlouvy nám do 30 dnů (pro NN) nebo 60 dnů (pro VN/VVN) zašlete podepsaný zpět.

Postup podle uzavřené smlouvy o připojení

Jakmile splníte podmínky ze smlouvy o připojení (pokud vám byly stanoveny), budou podniknuty další kroky.

Uzavření smlouvy o dodávce

Posledním krokem je uzavření nové smlouvy o sdružených službách s vámi vybraným dodavatelem (nebo smlouvy o distribuci s námi a smlouvy o dodávce elektřiny s vaším dodavatelem).

Pokud bude vaše změna vyžadovat i zaplombování (případně výměnu) elektroměru, zajistí to náš pracovník.
 

Máte další otázky? Volejte nebo pište
800 77 33 22

(pracovní dny 7 – 20 hod.)