Přejít k hlavnímu obsahu

Změna dodavatele elektřiny (nízké napětí)

1. K čemu žádost slouží a co pro podání budete potřebovat

Tuto žádost využijete, pokud chcete vyměnit svého dodavatele elektřiny za jiného a současně změnit některé parametry na vašem odběrném místě (např. jste si pořídili nový spotřebič a stávající hodnota jističe vám nestačí).

Pro podání budete potřebovat:

  • vaše údaje a kontakty
  • údaje o odběrném místě včetně technické specifikace odběru (adresa, katastrální území, přípojka…)

2. Podání žádosti

Žádost o změnu dodavatele podáte pomocí následujících PDF formulářů:

Trvalé připojení
Pro domácnosti použijte PDF formulář D3

Pro podnikatele použijte PDF formulář D30

Krátkodobé připojení
Pro domácnosti použijte PDF formulář D33

Pro podnikatele použijte PDF formulář D32

Žádost můžete podat:

  • e-mailem na info@eon.cz
  • poštou na
    E.ON Česká republika, s.r.o.
    Středisko služeb zákazníkům
    Poštovní přihrádka 54
    656 54  Brno
  • osobně v jednom z poradenských center

3. Co se bude dít po podání žádosti

Uzavření smlouvy o připojení (pokud požadujete novou)

do 30 dnů

Na základě žádosti uděláme posouzení a nejpozději do 30 dnů vám pošleme návrh Smlouvy o připojení poštou.

do 30 dnů

Jeden ze dvou obdržených výtisků návrhu smlouvy nám do 30 dnů zašlete podepsaný zpět.

 

Plnění smlouvy o připojení

Pokud byly ve Smlouvě o připojení stanoveny podmínky, je nutné je splnit (např. úprava odběrného místa, úhrada podílu na oprávněných nákladech).

Uzavření smlouvy o dodávce

Následně uzavřete novou smlouvu o sdružených službách dodávky elektřiny s vámi vybraným dodavatelem (nebo smlouvu o distribuci s distributorem a smlouvu o dodávce elektřiny s dodavatelem).

Máte další otázky? Volejte nebo pište
800 77 33 22

(pracovní dny 7 – 20 hod.)